torsdag 3 september 2009

De allra finaste

Min födelsedag har jag till hälften ägnat åt mindre roliga saker!

Hela förmiddagen befann jag mig på sjukhuset där den första halvtimmen gick åt till att försöka få in en nål i en ven på en eller annan arm eller hand! Ja,, alltså mina armar eller händer då,,hrm!

Till slut kände jag mig som en woodoodocka!

Hem kom jag full med vita plåsterlappar! Som dock är borta nu!

Nu återstår väntan,,,, väntan på resultatet av röntgen!

Resten av dagen har varit mer angenäm. Lite tårta med man, barn och mamma!

Fina blommor och presenter har jag fått och jag är mer än nöjd!

Några har undrat var mina kossor är,, har lagt in två av mina allra bästa bilder här, fler kossor kommer snart att kunna ses, fast på en annan sida,,,, nära dig!

3 kommentarer:

Malin sa...

Stort grattis! Att vänta på besked är slitigt för skallen men en vecka går fort! Och bra besked blir det! Kram på dig :)

Skogseva sa...

Snygga kor! Och snygg lila färg!

Jag hoppas verkligen att du kommer att få positva besked efter din provtagning, så att du kan lägga din ängslan och oro längst bak på en hylla, låsa skåpsdörren och kasta bort nyckeln.

Kram
Eva

Mia sa...

Håller tummarna för dina provresultat! Stort grattis och kram.

Mia.