måndag 28 september 2009

Home makeover


Projektet home makeover fortsätter i en inte alltför rasande hastighet!
Två helger på rad nu har jag skrapat gammal färg av fönster och fönsterkarmar.
Följden blev om möjligt ännu mer värk i muskler och leder, samt en del blåsor i händerna!

Idag har jag målat den jobbigaste väggen av alla, nämligen den med fönster på.
Även nya lampor har hängts upp!
Om jag får säga det själv så är jag jävligt duktig, iallafall på att måla!

Nu kommer det att fortsätta i ungefär samma takt tills det är klart!

3 kommentarer:

Linda Lagnevik sa...

Hej vännen! Du är ju superduktig! Kan du försöka smitta av dig på mig kanske?? Vill så gärna göra om men kommer inte riktigt igång... *suckar* kramar från Linda

Anonym sa...

Fint det blir :)
När kommer du hit ?
Sätter på kaffet nu så kan du börja efter det med min trapp!
Kram Jenny

Skogseva sa...

Minsann om där inte hänger en lila lampa!
Snygg väggfärg - påminner om den Sofia och Bobo har på ovanvåningen.