torsdag 24 september 2009

it takes a fool to remain sain,,,,

Varför, är det så att män, i allmänhet, går ner till en
tioårings nivå i en diskussion????
Igår hade vi en diskussion och nivån på den låg ungefär där min
lille minste son befinner sig när vi diskuterar nånting med honom, han är tolv!
Han passerar oxå gränsen nedåt och är både envis och enkelriktad och framför allt
så gör han inga fel. Han försöker inte ens förstå utan fortsätter att hävda
sin åsikt!

Jag reser mig iallafall ur sandlådan!

I nöd och lust heter det, och idag väger jag mina ord på guldvåg!



Kan förövrigt tala om att skrivaren nu fungerar även att skriva ut foton med!
Efter ett antal timmar med avinstallationer och installationer,
fick jag det äntligen att bli rätt,,,, förstår inte hur och varför,,,
men det spelar mindre roll nu när det fungerar!

Inga kommentarer: