tisdag 29 september 2009

Skamfläckar

Fy fan vad jag sliter alltså! Men det är roligt när det är klart!
Men än är det inte klart,,,,,,
Idag har jag iallfall målat fönsterkarmarna,, och nu ser ju fönsterna
jävligare ut än innan! Men dom får faktiskt vara nån vecka nu,
mina händer orkar inte skrapa mer färg på ett tag nu!


Men visst ser det fint ut,, även om bilden är något missvisande!
Det är nämligen bara de två väggarna som är klara,, men sen å andra
sidan så är fönsterväggen den jobbigaste, nu är det liksom bara stora väggar
kvar,,,,,, och så fönsterna :-o






Det finns fler skamfläckar än fönsterna faktiskt!

Mina vackra, söta, välvårdade pudlar! Hrm,, de var visst inte så välvårdade
när allt kom omkring! De ser mest ut som två smutsiga ryamattor. Och det
kan vara hyfsat svårt att se vad som är bak och fram på de små ulltottarna.

Men jag tyckte de var fina, ända till igår när Loffe kom hit! Nytvättad och
nyklippt och så fruktansvärt stilig!
Loffe är alltså min hunds valp från förra året och tillhör numera
våra bästa vänner. Vi ska ha honom här nu i två veckor.
Storasyster Kayla och Loffe ömsom kivar och ömsom leker,
ibland så pälstussarna flyger, åtminstone från Kayla (eftersom hon är så långhårig)!
Det är trångt i sängen också kan jag tillägga, då alla tre sover där med oss!


Här är Loffe o Kayla, bror o syster.

                                  
















Och här är Loffe o Kazey, mor och son.

Inga kommentarer: