tisdag 22 september 2009

Ser inte bra ut


Ibland tycker man att man är klok och praktisk!
Har hängt min telefon i ett band runt halsen och på det viset har det blivit mer ordning på användandet av hörlurar!
Hela sommaren har jag använt detta, utan att riktigt fatta,,,,

Vad som var felet,,,,,
Som jag inte tänkte på,,,,

Att jag ju numera ser så jävla dåligt på nära håll att jag måste hålla telefonen på minst en armlängds avstånd för att se texten på sms!

Nu skriver jag i blindo, då bandet inte räcker så långt,, ha ha

Kan ju inte ha telefonen hängande nere vid knäna, hur skulle det se ut!

Och så finns det ju glasögon,,,, eller?

Och då ser jag ju inte på långt håll,,,,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Smart .
Akta så ingen snor iden .
Hahha du får ha glasögon i ett annat band ;) hahhaaa Jisse du kommer se ut som en JUL gran :))
Snygg rubrik du ser ut som en Ny född STJÄRNA :)(passar dig perfekt i ditt NYA forsatta liv )
Kram Jenny

Små Vita Ting sa...

Toppensmart idé. Håller med Jenny där, akta så ingen snor iden.
För övriga besvär, har du funderat på progressiva glas, hihi

Kamilla sa...

Jaa,, iden är smart,, så jag redigerar lite i inlägget!

Progressiva glas har jag, men har svårt för dem, och har fått besked på att inte ha dom när jag till exempel kör bil. Ha ha,, så det är inte lätt! Får skaffa en sån där mobil med jättetext, eller kanske finns det nån med blindskrift!
kram till er

Skogseva sa...

Använd resårband till telefonen!
(Tipset kostar inget.)

Kram
Eva