tisdag 1 september 2009

Har kommit på,,,

att jag är dåligt verksam här på bloggen nuförtiden! Vet inte riktigt vad det beror på!?
Kanske för att jag inte har samma tid eller ork att sitta här som innan, men det mest troliga är det att jag inte tycker att jag har något kul att skriva om! Eller så är det så att jag inte kan skriva om saker på ett kul sätt! Kanske är det rentav så illa att jag inte tycker något är kul?

Har iallafall den senaste veckan råkat glida in på två helt fantastiska bloggar, helt olika i sitt slag men precis lika fångande! Enormt fångande! Den ena är denna och den andra är den här :-)
Den första bjuder på många skratt, ibland undrar maken vad det är jag har så roligt åt, nu vet ni, det är när jag läser "denna" bloggen! Den andra är kanske inte så skrattretande men väldigt eftertänksam och så bra skriven att "den här" trots allt är roande!


Det är lite tråkigt när man inser att man är lite intetsägande :-o


Idag har jag iallafall gjort mina naglar, perfekta som alltid när man går till ett proffs i ämnet!

1 kommentar:

Ebba G sa...

*skrapar med foten* *harklar mig lite* *rodnar* Ja, vad ska man säga... Ena dagen hemlös under en bro, andra dagen omnämnd som läsvärd... kontrasterna är oerhörda och jag blir ju både blyg och glad! Och du, tro aldrig att du är en grå mus utan profil!! Allt liv är intressant om man bara tittar efter.
Kram!
/Ebba, f.d. gathora.