måndag 13 juli 2009

Hår


Bilderna talar för sig själv,, ha ha! Har räknat ut att jag hellre tar bort hår där jag inte vill ha det än att inte ha hår där jag vill!
På huvudet växer det ju, det kan väl vem som helst se, det ligger nu en bra bit över örat! Dock är det fortfarande "valppäls"! Inte riktigt klart och inte tillräckligt långt för att visa sig ute i! Några centimeter till får det nog växa!
Övrig hårväxt frodas. På bara några veckor syntes ögonbrynen och ögonfransarna MEN även en jäkla massa ljusa hårfjun i hela ansiktet! Inte bara de normala ögonbrynen utan de är utblandade med dessa ljusa strån som liksom står rakt ut,, ha ha!

2 kommentarer:

A-K sa...

Ja, men det är HÅR, eller hur?
Jag har slängt min buff för ett tag sedan och visar mig ute i mitt babyfjun!
Jag tycker att du är jättefin och du borde visst visa dig ute! Kram

Skogseva sa...

Gratulerar till behåringen! De oänskade stråna kanske försvinner så småningom? Det som ska vara där ser jättefint ut i alla fall - de andra syns inte på bilden.
Kram
Eva