fredag 31 juli 2009

Karusell

Alltså,, det är ett stort virrvarr i mitt huvud just nu! En riktig karusell av tankar som bara går fortare och fortare! Vet inte hur jag ska få stopp på eländet, utan att köra in i en vägg!
Barn, mina barn, dina barn, vuxna barn, pengar, kärlek, mina pengar, dina pengar, våra pengar, jobb, eller inte jobb, kärlek, sjukdom, får jag förbli frisk?, svullnad, ont så in i helvete ont, svag, dålig sömn, trött, att inte räcka till,,, och så börjar det hela om igen! Det enda jag känner nu är ett riktigt stort jävla kaos inom mig! Har svårt att le, har svårt att tycka något är roligt, har svårt att se någon mening med något!

3 kommentarer:

Linda Lagnevik sa...

Men lilla gumman då!! Vet hur det där känns... Jag har tyvärr inga bra tips på hur du ska hantera dessa tankar.. Men jag vet att du säkert hittar ett sätt att se positivt!! Och jag vet att det är lättare sagt än gjort... Klart vi ska förbli friska!! Annars ska jag ge livet en spark i röven... Stora tröstkramar till dig! Kram Linda

Malin sa...

Kamilla, detta är så vanligt efter den hårda resa du gått igenom så känn dig inte ensam. Det vore konstigt om vi inte reagerade någon gång under vägen. Går du och pratar med någon professionell? Om inte, gör det för det behövs! Då kan du få god hjälp av att få tankarna på rätt plats. Har en del andra tips också men maila mig om du vill ha dem!
Många varma styrkekramar från mig

Tankevågor sa...

Jag vill också skicka varma styrkekramar till dig. Har inte något bra råd...vet bara att när man varit och vänt i mörkret så känns det ibland så där. Som en spiral av tankar som man inte kan få ordning på.
Men det hjälper att tala med någon...gör som Malin skrev här ovan, ta kontakt med någon professionell som du kan gå till!
Massor av kramar till dig.