onsdag 15 juli 2009

Muuuuu

Åhh, vad jag är sur! Sur på mig själv!
I fyra veckor har vi hoppat fram och tillbaka över elstängsel! Korna går innanför sådana har jag lärt mig!
I jakten på det perfekta scoopet la jag dock idag hela bredsidan till,, ja just ett elstängsel! Korna gick även idag innanför elstängsel!! Men det verkade som om min hjärna trodde att onsdagar var ett undantag :-o
Från armhålan till fotknölen gnistrade det till ordentligt, när jag skulle hänga mig över staketet (som även bestod av ett vanligt trästaket!) för att få en fin bild på två kossor och undvika att staketet kom med på bilden!!
Plötsligt,,,,, gnistrade det till och högg till i armen på mig och så låg kameran innanför staketet!
Under en hundradels sekund funderade jag på hur fan den hamnat där!!?? Nu vet jag!! Vad jag däremot inte vet är hur jag ska kunna fotografera imorgon?!
(Bilden är inte den jag tog vid tillfället!!) Den bilden var inte värd mödan kan jag säga!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstod att du skulle tycka Xtra var så KO lik tycker jag också...LER...

Men jisses vilken "kyss" du fick !
Man ska veta att man lever hahhaaaa.
Nu har du väl inte en enda knöl kvar i hela kroppen ! hahhaaa
El terapi a lá kossor ! Kanske är nästa fluga ..LER..
Varför går du ock smyger runt och fotar kossor ?
Är du en sådan där kontrollant som kollar så de har det bra?
Om så är fallet anställer ni flera ?
Jag vill absolut ha ett sådant jobb!
Jag kan klä ut mig till KO bara raka mina pudlar och ta på koftan ! hahhaaaa
Kram på dig Kamilla hoppas du inte sabbar allt elektriskt i hemmet nu med tanke på allt du fick i dig ;)

Linda Lagnevik sa...

Stackare.... Låter INTE skönt att få såna kyssar!!! Finns ju faktiskt mysigare kyssar här i llivet!! Hahaha.. Tack för dina snälla ord... Kramar

Skogseva sa...

Oj det gör ont, ont, ont - jag vet!
Kram
Eva