tisdag 7 juli 2009

Overksam

Ja iallafall här på nätet! Men väldigt verksam för övrigt!
Tiden tycks inte räcka till, jobb hela dagarna, städning och tvätt på kvällarna! Underbart fint väder med sol och bad på helgerna! Ja herregud, man hinner inte ens tänka! Mer än att livet är nästan precis normalt! Ända tills man känner en liten knöl på halsen!! Då slår allt till igen och man faller in i tankar och känslor som man bara önskar kunde hålla sig borta!!
Kanske är det psykiskt alltihopa? Det började med att tandläkaren ringde mig innan idag! Skulle ju ringt och bokat tid efter Turkiet, men va fan, jag var ju så uppkörd efter förra besöket så jag har helt enkelt inte vågat, velat eller nåt! Nu har jag iallafall en tid i början av augusti! Vad jag oxå har är en knuta på halsen! Har inte sagt det till någon än! FAN
Imorgon är det nya bonde äventyr som gäller med massor av underbara kossor! Jag blir mer och mer förtjust i dessa djur! Så individuella och härliga djur. Sociala och kelsjuka! Förståndiga och kloka!

Imorgon ska jag köra med vår nya lilla pärla som kom hem idag!! :-)

2 kommentarer:

Skogseva sa...

Det är lätt för mig att säga men jag säger det ändå: Oroa dig inte i förväg för något som säkert inte är något farligt. Går själv och är orolig för konstiga saker som plockats bort från makens rygg...

En sån fin liten bil! härligt med en cabbe i sommarvädret. Har de senaste dagarna kört två små gossar till och från simskolan med taket nere - det var populärt hos en av dem i alla fall! Den minste tyckte att det roligaste var när taket åkte upp respektive ner...

Kram
Eva

Linda Lagnevik sa...

Hej gumsan!! Tack för alla snälla ord... Jag hoppas att det inte är fibro du har åkt på... Jag har ju det och fy faan vad det suger!!! Roligt att du läser iaf.... Kramar från mig till dig