måndag 9 juli 2012

4 Juli


Den 4:e Juli föddes min älskade mans barnbarn.
En liten Nea! En liten flicka! Och på bilden får jag äran att hålla henne! Och jag kan säga att jag aldrig tidigare hållit i en sådan liten bebis!

Det är ett tag sen, sisådär drygt femton år sedan sist! Herregud vad tiden går! Men det kändes visst ganska bekvämt det där. Jag hivade vant upp henne på axeln, sådär ni vet, så man precis kan ha näsan i närheten av kinden och snusa sig lite bebis.
En helt underbar liten flicka och jag önskar henne och hennes familj all lycka! 

Vad blir jag nu då, plastfarmor!? 
Hej o hå, vad man blev gammal plötsligt, snart pensionsdags!

Imorgon ska jag berätta om helgen, om hur vi lånade en husbil och for iväg hela lilla familjen. 
När vi shoppade i Kosta och åt pizza i Älghult.
Fiskade i Dragskär och försökte använda lite olika inställningar på kameran.
Hur vi dukade upp till kalas i regn och blåst.
Och hur vi slutligen landade hemma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du blir en riktigt fin plastfarmor