måndag 9 februari 2009

Äldre,,,,






Den positiva känslan sitter i än!!
Lördagen var helt underbar och jätterolig! Håret satt där det skulle, alltså på huvudet! Och där satt det jävligt bra, lite oväntat. Det kan vara vinets förtjänst, va vet jag!

Nu går vi mot mörkare tider igen, på torsdag är det åter dags för nya cellgifter, och även om jag inte mått så himla illa de sista gångerna så är det nån otäck känsla jag får bara jag tänker på det! Brrrrgrrrr äckligt är vad det är!
Idag har jag äntligen tagit itu med att sortera foton. Har en fruktansvärd massa pappersbilder sen barnen var små! Nu ska de bli ordning och reda även bland dom! Samtidigt var det riktigt roligt att titta på bilderna. Kunde ju lätt konstatera att man såg himla ung ut på de flesta. Konstigt det där, man känner sig precis likadan, men man ser äldre ut. Fan!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, du ser ju kanon ut! Förstår att ni hade kul! Kram

Skogseva sa...

Du ser ju jättefin ut. Och den blev den lilla svarta ser det ut som...

Kram
Eva