lördag 7 februari 2009

Upp till bevis!

Ja, då blir det upp till bevis ikväll. Ska iväg på en idrottsgala med middag och massor av folk! Jag är skitnervös, skulle helst stannat hemma! Vad ska jag ha på mig?? Och hur ska jag ha håret? På huvudet eller i garderoben??

Igår var jag med min mamma, nybliven pensionär, och köpte en dator. Hon har alltid sagt att hon aldrig skulle ha en dator!! Men nu har hon en, och bredband! Efter mycket snackande fram och tillbaka var hon till slut eld och lågor! Kan tillägga att jag verkligen har förklarat för henne att man inte kan leva utan en dator och att hon kommer att få sååå mycket glädje av den! Och det är jag fortfarande övertygad av att hon kommer att få!

Nu ska jag försöka bygga ihop mig till en hel människa och ge mig ut bland folk, ska börja i duschen, sen blir det ett besök i garderoben, tar väl en stund att hitta något lämpligt att ta på sig, en sopsäck skulle kännas bäst! Men då tror jag inte min man vill ha mig med! Så vi får väl se hur detta slutar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå hur bra som helst ikväll! :)
Försöka att slappna av och ha kul! Så ska du se att det kommer att gå vägen!
Ha en trevlig kväll :)

Kram

Skogseva sa...

jag hoppas att du får en riktigt trevlig kväll.
Vilket "hår" du än väljer kommer din make att tycka att just du är den allra vackraste - det är jag övertygad om!

Kram
Eva