måndag 23 februari 2009

Ny dag, ny vecka.

Ny dag, ny vecka! Mår hyfsat bra igen! Men får väl bara göra det två dagar innan det är dags, brrrrgrrrr! Tänk att det skulle ta såå lång tid denna gången, kanske blir det lindrigare efter onsdag! Håller tummen för det!
Ute är det grått och vått! Snön är snart borta, men inte mig emot, bara det blir vår istället!
Idag har jag fått en tid till hudkliniken, kanske får jag nåt bot för mina händer, de som långsamt förvandlas till elefantfötter:-o Hoppas på det iallafall, bot alltså!!

Nu har jag kollat pulsen oxå, för säkerhets skull, helt normal! Så idag är jag nästan normal!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Kamilla,,Jenny heter jag sökte på pudlar ..Tänk jag har 2st också..
Men du är du sjuk ?tyckte jag läste nåt lite hastigt ,,cancer? bröst cancer då eller?
Du verkade lessen ,,styrke kram till dig..från mig och 2 pudlar ...
Känner dig inte men vill skicka med omtanke..hej..

Malin sa...

Hoppas du mår bra - om inte så vet du att det blir bättre! Styrkekramar Malin :)