fredag 27 februari 2009

Pandorasmycke,, igen!


Måste ju bara visa mitt senaste tillskott i samlingen Pandora.
Detta hämtade vi i onsdags efter sjukhusbesöket!
Förövrigt är det väl sådär, men måste nog ändå tillstå att jag idag mår ganska bra faktiskt. Blir lite speedad av de där kortisontabletterna och undrar om jag egentligen behöver dem? Men när jag upptäckte att de lindrar mina handbesvär och svullnaden och klådan där lägger sig, så blir det nog gärna så att jag tar dom:-) Idag har händerna varit så bra att jag faktiskt städat lite och till och med fixat naglarna! Och faktiskt så mår jag bättre när jag är lite aktiv!
Hoppas detta välmående håller i sig så jag orkar åka till Arenan imorgon och se melodifestivalen!

1 kommentar:

Skogseva sa...

Håller tummarna för att ork och välmående håller i sig!

Kram
Eva