måndag 2 februari 2009

Frågetecken över huvudet!


Då var helgen slut och vardagen tog vid! Vilken vardag kan man ju undra, alla dagar är ju likadana! Kände mig hyfsat bra när jag klev ur sängen idag, och det var liksom med ett stort frågetecken över huvudet som jag gick runt här hemma! Tvättade lite och tog hand om tvätt som hängt en vecka eller så! Välmåendet varade inte många minuter, sen tog mattheten över igen!

Försökte tänka ut vilka tabletter jag skulle ta och vid vilken tid. Det är nämligen så nu att allt är på utprovning. Försöker hitta nåt som fungerar på ett bra sätt! Och vissa delar börjar falla på plats trots allt! Medicinskåpet är ju som jag tidigare beskrivit väldigt stort, och skulle jag ta allt på en gång skulle det nog bli en salig röra i magen!
Efter att ha funderat både länge och väl tog jag klivet in i duschen, och, ja, huvudet, visst ja, där finns inte mycket hår numera!! Hur gör man då, tvättar man huvudet med shampoo, eller skiter man helt enkelt i att tvätta det med nåt!!?? Jag struntade faktiskt i det! Inte så att jag är helt kal, jag måste ha kraftig hårväxt för det sitter faktiskt hår överallt även om det är glest! Och frisyren,,, ja den är en klassisk stubbad cancer frisyr! Imorgon ska jag försöka mig på ett besök på mobilia, tillsammans med min mamma. Ska leta efter mössor och schalar och annat att täcka huvudet med.

Att gå ut är jobbigt, att gå ut ensam är en omöjlighet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är stark Kamilla. Jag vet att du tar dig igenom allt detta!

Många kramisar

Lillan sa...

Ja som sagt Kamilla du är verkligen stark, detta kommer du och din familj fixa ellegant ,finns där för dig och tänker på er dagligen.
Obs glöm ej fredag då kommer Gula faran till dig i 190 knutar kramiz ses fredag.

Kamilla sa...

Gula faran är så välkommen!! Det är en av mina ljuspunkter! Vi ses! Kram