tisdag 28 april 2009

12, 13 och 14


Har ni sett! Idag står det 14 på nedräkningen! Kan inte fatta att det kanske bara är 14 dagar kvar! Vet inte om jag vågar hoppas!?

Vad jag dock vet är, att det finns många som faktiskt blir "klara" efter 12 behandlingar!! Det är faktiskt fullt möjligt att det räcker med dessa 12! Inget just idag talar emot det!
Magiska tal, 12, 13 och 14.
Den 12 maj = röntgen
Den 13 maj = sista behandlingen??????
Vilket är om 14 dagar!

Samtidigt som jag känner mig upprymd över ovanstående så finns det en stor oro också! En oro över att allt inte kan vara "så enkelt"! Bli sjuk, bli behandlad och frisk och sen är det över!!??
Det känns spännande på ett otäckt sätt. Som en oöppnad present som man inte har en aning om vad den innehåller! Och oftast blir man ju glad för presenter, men någon enstaka gång händer det att man blir otroligt besviken!

Okey, allt är inte över även om jag är frisk! Blir inte friskförklarad förrän om fem år :-( Och under den tiden kommer det säkert hänga en oro hela tiden.
Tänk själv,, varenda gång jag svettas på natten eller får feber. Eller ont nånstans eller vad fan som helst. Hur ska man kunna reda ut vad som är vad!? Kan inte göra det nu och förmodligen inte sen heller!

14 dagar !?

4 kommentarer:

Malin sa...

Håller tummarna hårt för att det inte blir fler dagar än så! Kram :)

Jenny sa...

Jag håller också tummarna :)
Kramisar

Linda sa...

Och min tanke var, innan jag kom in här bland kommentarerna, att vi är många som håller tummarna för dig...
Många själar, en tanke.

Kramen

Anonym sa...

Håller tummarna och tårna men det vet du ju .
Du ska se åren går fortare när du mår bättre och vips så är vi TANTBLOGGARE...hahhaaaahaaa
Då säger vi
-Minns du det,,,,Tant Kamilla?
-Njaaa njeee vet ej Tant Jenny...

hahh tänk dig i gamla röster ! SVÅRT att skriva det jag säger eller tänker Hmmm

Kram Jenny