fredag 24 april 2009

Springande Ananas

Ikväll har vi haft besök av våra vänner! Helt spontant och trevligt. Vi drack lite vin och plötsligt far min man upp och säger: va fan var det där, spring ut på gatan och titta! Vi sprang alla ut genom dörren, ha ha, alltså jag gapskrattar bara jag skriver detta nu!

Ute på gatan sprang en ananas!! Helt sanslöst!
Och i bilen framför ananasen satt en kille och filmade!
Som tur är har jag bildbevis, annars hade ni väl trott att jag blivit knäppare än vanligt! Maken gick för övrigt in och kände på boxen med vin! Men vid tillfället hade vi inte ens tömt första glaset. Men man kunde ju verkligen börja fundera!

5 kommentarer:

Skogseva sa...

Undrar hur den som fanns inne i ananasen kände sig..

Kram
Eva

Kamilla sa...

Ha ha,, ja! Jag skrattar fortfarande åt händelsen ha ha!
Men det var ju skönt att något kunde få mig att skratta,,, ha ha! undrar vad som kommer nästa gång, en banan! h aha

Anonym sa...

HHhhhahhahahahaahahhahahhaha
Det var ett skratt DU behövde ..
Var nog en möhippa kanske eller en vad slagning?
Nu måste du ju höra dig för ..Nu blir vi nyfikna !
Hhhaaaahhhahah vilken SYN hhhahhahaaa
Jahhaaa du KUL...
Kanske en hel frukt sallad ???
Hhaaaahhhaa
Vad lustigt exotiskt folk det bor nere hos er ?! hahhaaa
Kram Jenny
(kul med vänner)

Frida sa...

Hej Kamilla!
Frida här...ser på din sida att du ska få din sista behandling, stämmer det? Jag önskar av hela mitt hjärta att du är frisk så att du kan återgå till ett normalt liv och slippa allt vad sjukdom gäller....
massa varma tankar och vårhälsningar
från Frida (guldvingar)

Bianca sa...

HAhahahahaha.....mammma berättade om denna incidenten o jag trodde hon skojade.
Precis som du skrev tur att du hade fotobevis *ler*