onsdag 8 april 2009

Bacillnoja.

Hrm,, jag börjar undra! Varför jag mår så bra, ha ha!
Fysiskt mår jag nästan jättebra! Okey, allt är ju relativt eller hur?
Men sen jag fick cyto-behandlingen i onsdags förra veckan har det egentligen inte varit några större problem. Förutom, och nu kommer det, ha ha. Jag har svettats som en idiot och sovit dåligt ända sedan förra måndagen! Men de sista två nätterna har varit bra måste jag säga!
Nu var det ju så att de slopade ett av cellgifterna i onsdags, kanske är det just det som är bra! Eller så beror det på att kroppen fick en vecka extra att hämta sig på.
Fast det stämmer ju inte heller. Hämta sig, jag låg ju faktiskt inlagd med dropp den veckan. Och tänkte att det skulle dröja länge innan kroppen kunde ta emot mer gift!
Men tydligen så bedömdes den vara redo då!

Nu har jag ju då ätit färdigt antibiotikakuren, vilket har fått till följd SVAMP både här och där! Nice! Har ont i halsen och på tungan. Och för några dagar sedan började magkatarren krampa i bröstet igen! Fy fan! Idag ringde jag till sjukhuset för jag var rädd att jag höll på att få halsfluss! Nu är jag nämligen lite nojig och är skiträdd för att bli "sjuk" eller sjukare eller hur man nu ska uttrycka sig! Men på sjukhuset trodde hon helt enkelt att det var svamp jag hade i halsen, strupen och på tungan!
Därför fick jag göra ett besök på apoteket! Tänk er själv hur kul det är att gå in i en folkmängd på just apoteket! Vad är det för personer som befinner sig där? Jo, mestadels sjuka, tror man ju iallafall! Ganska rimligt, eller hur! Och hur nojig blir jag då! HJÄLP!
I vilket fall som helst så har jag varit där nu och fått min lilla medicin mot svamp i munhåla och svalg! Och jag vet inte om det är inbillning men jag tycker redan det känns bättre! Svampen i de nedre regionerna är redan behandlad, tablett fanns hemma!

Orken är på topp, fortfarande så är allt relativt!! Jag har en ny bil som jag egentligen bara vill ut o köra med, men jag vet inte riktigt var jag ska köra nånstans ha ha! Måste skaffa mig ett mål!

Nu ska jag ut o pilla lite med min nya GPS och försöka ställa in den så den funkar med telefonen. Efter det ska jag göra en pudel av min lilla "babyface"!

1 kommentar:

Skogseva sa...

Så skönt att du mår "relativt". Passa på och provkör nu när det är så ljuvligt ute - en tur till Skivarp kanske..
Kram
Eva