måndag 27 april 2009

Leveranser

Det är lite torrt på skrivfronten för tillfället! Har inget direkt att tala om, eller berätta. Inget kul och inget tråkigt.
Allt är bara som vanligt! Sen är ju det en definition i sig! Vad är vanligt? För mig är det att ha cancer! För de flesta andra är det något helt annat! Just nu längtar jag till det inte är som vanligt längre! När solen tittar igenom det stora moln som just nu hänger ovanför mitt huvud. När en liten stråle träffar mig och ger mig kraft, för att så småningom lysa upp hela min kropp och hela min själ med ljus, värme och glädje! När jag känner att livet sakta återvänder till min kropp.
Fast det behöver inte gå sakta, det kan gärna få gå himla fort också :-)

Veckorna flyger iväg och så även helgerna! Denna helgen har varit varm och solig, och ett och annat har blivit gjort i trädgården! Jag går som i en dimma, det känns som om det är någon annan som styr min kropp! Och idag är en sån där måndag, när det snart är en sån där onsdag! När nålen åter skall in i kroppen för att leverera en massa gifter som läker och tar bort det där som gör att jag går som i en dimma! Men som också levererar en massa biverkningar som jag gärna tagit ett banklån så att jag kunde betala för att bli av med!!

Idag känns mina fingrar som lunchkorvar! Ser ut så också!
Förhoppningsvis är det näst sista onsdagen då jag ska behöva få dessa leveranser av elände!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan vännen ...
Tänker på dig .
Jag har också korvfingrar!
Kan inte få på en ring :(
Suck...

Isch för gifter...Krake...
Men snart är det slut på det :)
Vad ska ni göra i sommar då?
Kram Jenny

Kamilla sa...

Hej Jenny! Om mindre än fem veckor åker vi till Turkiet :-) Sen ska jag förmodligen sommarjobba lite, som vilken skolflicka som helst "fniss"
Annars blir det bara slapp i trädgården och i båten! Hoppas på mycket sol både ute och inne!
Till hösten önskar jag en resa till Egypten!
Ringarna gå inte på här heller!
kram Kamilla

Skogseva sa...

Så klart att det är näst sista onsdagen - det har jag ju sagt!

För att inte ha något att skriva om skrev du ganska mycket... viktiga saker dessutom.

Kram på dig.

Eva