torsdag 2 april 2009

Önskar,,,,

Önskar att den där jävla solen kunde hålla sig borta!! Den passar inte mitt sinneshumör!
Okey, det var kanske lite själviskt, men vi säger så här då. Låt solen skina över alla er andra, men sätt ett stort svart regnmoln här där jag sitter!

Ja tyvärr är det så att jag är en "svarttänkare". Finns inget positivt nu! Inget som är kul! Jag ser ut som ett jävla ollon. Ögonbrynen börjar bli glesa, förmodligen ögonfransarna oxå! Ögonen är röda och irriterade, dels av gråt! Huden är blek och hängig och musklerna, inte för jag haft några, är än mer obefintliga. Den fysiska orken hänger ihop med den psykiska alltså är den lika med noll!
Det spelar ingen roll att det visst finns många fina saker runt om mig. Jag har mycket att vara glad för. Jag vet! Men just nu spelar det ingen roll, det funkar helt enkelt inte! Det går inte att rycka upp sig. Det känns som om tiden rinner ifrån mig totalt! Även om det bara är 40 dagar kvar. Vad händer sen? Hur många dagar behövs för att komma tillbaka? Hur lång tid behövs för at åter se ut som jag gjorde? Hrm,, nä just det, det kommer jag ju aldrig att göra. Varken på utsidan eller på insidan! Mitt liv i ljuset är borta, så för fan, sätt upp det där mörka regnmolnet igen! Det brukar ju ändå alltid vara där!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men dra täcket över huvudet och bara va i din ilska ..skäll på du !
Kram Jenny

Skogseva sa...

Din insida är säkert för alltid förändrad, men din utsida kommer att bli som förut, var så säker. Det kommer säkert att ta tid för din själ att "hamna rätt" i livet igen efter allt vad du och din familj har varit med om - men är det inte viktigast att det trots allt är där du hamnar till slut? På livet sida alltså...

Kram
Eva

Anonym sa...

Tänker på dig din arg bigga ..."ler"
Jättekram jenny