onsdag 15 april 2009

Knappt fyra timmar

Kl 13.00 är det dags idag! För nya giftinjektioner.
Undrar om jag ska få alla idag eller om de skonar mig från den där värsta som jag knappt tål!
Hur som helst så innebär detta en hel eftermiddag på sjukhuset, brrrr! Men förhoppningsvis så går jag därifrån och fortsätter att gå fjorton dagar till :-o
Och hoppet står ju fortfarande till att jag efter idag bara har två behandlingar kvar, det är ju aldrig fel att hoppas.
Skulle önskan inte slå in så är det vid det läget ändå "bara" fyra behandlingar kvar!
Men idag säger vi två! OK!

3 kommentarer:

Skogseva sa...

Jag önskar av hela mitt hjärta att det går bra och att du kommer att må - inte allt för dåligt. Visst är det så att det efter i dag bara är två gånger kvar. Så det så!

Kram från
Eva

Sofia sa...

Hoppas du fortfarande står på benen efter äckeldosen! Nu är det snart färdigt, snart är du frisk, snart är det sommar, snart är du på solsemester... Håll ut snäckan! Kram

Kamilla sa...

Eva: Visst är det så det kommer att bli! Två gånger kvara! Finns ju egentligen inget som talar emot det!! Så det så!
kram

Sofia: Mm jag står på benen. Men jag kastade mig ut från sjukhuset igår med orden "jag måste härifrån"! Efter tre timmar stod doften o smaken mig fullkomligt upp i näsan och munnen.
Snart!
Kram