tisdag 24 mars 2009

Hoppas

Idag är det min minste lille sons födelsedag! Han har fått frukost på sängen ocn en stor godisbricka! Fler presenter blir det ikväll!

Själv har jag haft och har fortfarande ingen bra tid! Har ont överallt, precis överallt. Och igår kändes det precis som om jag hade feber, om än i mindre skala. Först frossa sen värme och ungefär så känner jag det idag oxå. Ska iväg nu och ta prover inför morgondagens behandling.
Sömnen den sista veckan har varit skit, ligger mest och vrider mig i värme och smärta!

Var hos läkaren igår, men tyvärr hade hon inte fått besked om den röntgen som gjordes förra veckan. Men den hade ändå inte varit avgörande för behandlingens längd. Nu är det så här, åtta behandlingar ågterstår. MEN om fyra behandlingar kommer det att göras en STOR Pet-röntgen. Om den visar bra resultat så är behandlingen slut där! Och jag kan bara säga en sak, GUD VAD JAG HOPPAS! Hela mitt tänkande kommer nu att fokuseras på att jag bara har fyra behandlingar kvar! Och jag kommer att bli jätte besviken om det inte blir så. Men nu är det det som vi hoppas på!

5 kommentarer:

Skogseva sa...

Jag hoppas med dig och skickar iväg en liten bön...

Kram
Eva

Anonym sa...

Grattis till lilla gubben .
Visst är det mysigt med frukosten på födelsedagen ..
Mina hundar blr TOKIGA ska RIVA, BITA, SLITA upp paketen ..Komplett galna!
Tok pudlar ..
Värst är Plextor.
Hur gick uppkörningen för sonen ?
Jag höll ju tummarna ..
Jag klarade uppkörningen men du kan ju hälsa att jag kuggade 5ggr på teorin ..så j-vla svårt med massor alternativ...
Men det gick till slut..
Men vad bra 4ggr kvar ..Jippie..
Jag kan tänka mig hur du mår !
Jag frossar med dig !
Fast jag tror du mår sämre ..med medicinerna.Snart är de ett minne blott..
Det är väl bra få lite extra ? så skiten försvinner för GOTT.
Kram Jenny

Anonym sa...

Håller tummarna för dig Kamilla. Hoppas verkligen att du ska må bättre snart.

Kramar.

Malin sa...

Har svarat på ditt mail och glömde skriva att jag hoppas att behandlingen kommer att ge så lite biverkningar det bara går! Håller tummarna! (Min behandling gick bara bra). Varm kram

Anonym sa...

Vart är du min vän ???
Hur mår du???
Kram Jenny