söndag 15 mars 2009

O så blev det söndag,,,,

O så blev det söndag oxå! Fortfarande jobbigt. Men har iallafall tagit mig igenom duschen! Och så har vi varit och ätit middag hos min son, där han jobbar alltså! Jättegott var det, plankstek. Konstigt, för hur illa jag än mår så är det himla gott att äta!
Nu är det soffläge resten av dagen, som ni förstår så får inte jag mycket gjort här hemma. Maken är flitig, han kopplar ljussättning under köksön! Det blir säkert jättefint när det är klart!

Imorgon är det röntgen på morgonen, och det jag hoppas på mest är att dom inte ska behöva sticka mig med någon nål, är så j-a trött på nålar och blodkärl som inte vill bli stuckna i!
Imorgon ska jag oxå kolla in de nya perukerna som är beställda! Speciellt en hoppas jag på, även om det hade varit skönast att ha eget hår på huvudet!
Jag väntar ju på den dagen när jag ska orka och tycka det är kul och meningsfullt att göra mig fin igen, och om den dagen kommer så kan det vara roligt med den nya peruken!

Fy fan vad jag är trött på det här! Förstår inte hur jag ska stå ut lika länge till? Puh!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha det finns så många snygga peruker ,,min dotter går ju till frisör och får klippa på peruker det är lite kul..
Ser så äkta ut ..
Men man kan ju ha sjal på huvudet eller varför inte vara som man är ..Kal är vackert också.
Om man inte har en jätte konstig skallform ,,hihhiii en del passar ju inte utan hår ..Medans en del har väldigt vacker huvudform .
Killar som tjejer..
Tänker på dig ,,hang in there..
Kram Jenny

Kamilla sa...

He he, jag tillhör dem som INTE har en vacker huvudform!! Jag lovar och svär! Annars håller jag med dig, det kunde varit lite tufft sådär,, men inte med detta platta huvudet! Never!