fredag 20 mars 2009

Tummen mitt i handen

Äntligen fredag! Vet inte varför jag säger äntligen, men jag skulle tro att det är för att flocken då är samlad hemma i helgen! Maken är hemma och det är så skönt!
Har mått hyfsat bra i ett par dagar här nu! Men hyfsat är ju ändå bara hyfsat!
Idag finns det lite som jag måste, eller iallafall vill, fixa till här hemma. Det blir ju så att badrummet måste städas ur, tvätt måste tvättas osv osv!
Jag känner mig inte riktigt motiverad eftersom jag har ont överallt idag! Men om inte annat så känns det skönt när det är klart!
Ska oxå städa ur vårt lilla gästrum, som normalt används som tv och tvspelsrum. Vi får nämligen besök imorgon av min mans bror! Det ska bli riktigt trevligt så det ser jag fram emot!

Nu ska jag sätta mig ner och fundera på i vilken ände jag ska börja! De första två timmarna kommer jag att få göra allting med en hand, eftersom den andra har tummen mitt i! Den kommer nämligen att hållas för min son, som kör upp för andra gången idag! Jag hoppas innerligt att han klarar det idag! Främst för att det hade gett honom självkänsla och styrka. Men oxå för att det kostar mig nästan 2 tusen var gång han ska köra upp "fniss"!

Önskar alla en skön fredagskväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan..
Haaa så du har ett konstigt huvud ! Haaa ,,jag kan säga att jag har ett platt huvud från knoppen ner mot själva backhuvudknölen om du greppar ..Jag skulle se ut som en SOCKER TOPP...hahhhaaaa

Jag håller 2st tummar till din son och kan därför INTE städa ..Sorry för de andra i familjen "ler"

Ha en riktigt bra helg och massa mys
Kram Jenny