tisdag 31 mars 2009

Jag undrar,,,,

,,,, när kommer jag att tycka det är roligt att leva igen?

7 kommentarer:

Jag sa...

Usch.... stackare där... Känner inte dig alls men jag läser här ibland och känner MED dig... Du skriver väldigt bra tycker jag..

Styrkekramar till dig!!

Sofia sa...

Snart, Kamilla, snart! Livet väntar dig..
Tänker på dig/er! Har varit iväg ett tag men är tillbaka och uppdaterad.. Stor kram

Anonym sa...

Nu blev jag ledsen :(
Känner tårarna pressa ..
Kan jag hjälpa dig på nått sätt?

Tänk positivt !
-Jag finns på din blogg varje dag ! "LER"
-Du ser din underbara familj varje dag !
-Ät det som du tycker är gott lite oftare!
-Planera vad du vill göra !Var egoist !
-Dina hundar läker dig !
Tänk all detta missar du ju om du var borta ..
-Solen nu är det VÅR..hmm snart i alla fall..
-UT i friska luften med dig !
Kram DIN vän
Jenny

Skogseva sa...

Det kommer du att göra - med tiden. Det känns kanske inte så för dig nu, men var så säker... Efter allt elände kommer det ett annat och nytt liv.

Kram
Eva

Kamilla sa...

Är så trött nu, men måste säga att jag är så glad för era varma ord och kramar. Försöker verkligen tänka positivt och se de glada och positiva sakerna även om det är svårt ibland, för att inte säga för det mesta! Jag vet att efter regn kommer sol! Och att det är slutregnat här snart. Det är väl precis som när man föder barn, just som det är som jobbigast och man bara vill ge upp, ja då kommer den lille bebisen ut! Nu ska jag inte ha någon bebis, men väl ett liv, och det längtar jag efter! Stor kram till er alla!

Anonym sa...

Kom på en sak när jag läste ditt svar !Efter regn kommer solsken .

Av regn växer man .....Du laddar för att skjuta skott:) Du kommer slå ut som en vacker blomma!
Kram Jenny

Åsa sa...

Förstår att det känns som ett bakslag. Visualisera att du snart ligger i en solstol i Turkiet med en drink i din hand och dina "slögon" på (som Dennis kallade solglasögon för :)) Gött!!! Håll ut.
Kramar från systeryster med familj