torsdag 22 januari 2009

Drogad

Känner mig som en invalid. Har tillbringat hela dagen på sjukhuset och sedan två timmar i sängen här hemma.
Jag fick som jag ville, massor av droger:-o Jag minns bara bedövningen, den gjorde iofs skitont, men sen är det svart! Men jag har tydligen snackat oavbrutet, så sovit har jag ju uppenbarligen inte gjort! Men mysigt var det iallafall! Ja, mysigt o mysigt, men det var ju skönt att få komma in i dimman och slippa vara vid medvetande!!
Nu sitter där en porth a cath på min högra sida, strax under nyckelbenet. Ont som fan gör det, och röra armen kan jag knappt!! Men den sitter inte alls så illa till som jag först trodde,, kanske blir den ganska osynlig!
Huvudet har värkt hela dagen, det verkar inte finnas några piller som biter på det alls idag,,,,,
Vad jag kan trösta mig med, är att,, tro det eller ej, men det verkar som om den lilla mojängen är lila,, ha ha! Vad kunde passat bättre?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det gick bra - och vilken tur att du fick en lila.. Haha, det var ju faktiskt lite komiskt! Men huvudsaken är ju att den fyller sin funktion så att du slipper trasa sönder armarna! Håller tummarna för att smärtan lägger sig snabbt... Kram på dig

Skogseva sa...

Så skönt att det är gjort. Och så chict med en lila!

Hoppas att du mår bättre i morgon.
Kram
Eva

Anonym sa...

Hej,

Jag hittade hit via Cancertjejer och insåg snabbt att här fastnar man. Du skriver väldigt fångande.

Lycka till med porten.

Kram Busan