torsdag 15 januari 2009

Tack

Tack alla kära, söta ni som tar er tid att läsa och lämna goa kommentarer!
Det stärker!
Kram till er alla!
Efter att nu ha varit pigg o vaken i en hel vecka, önskar jag nu att jag faktiskt fick krypa ner i sängen igen och stanna där. Vill inte till ingång 87! Men jag lär inte ha något val!

Idag ser det inte ut att vara så suddigt ute,, ti hi,, det var min lille Linus som häromdagen kom ut i dimman, så sa han "mamma, det är suddigt ute"! "Det heter dimmigt", sa jag! Vi får väl se hur suddigt det blir i min kropp efter förmiddagen!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till idag, tänker på dej

Gun sa...

glömde skriva mitt namn, men du vet hur jag är på datorer lika klantig som vanligt./ Gun

Lillan sa...

KAMILLA ÄR EN STARK TJEJ!!!!!!
Tänker på er kram hälsa Göran.
Din Vän Lillan(L)(L)

Anonym sa...

Hej! Hoppas du mår bättre denna gången. Men denna gången har du ju inte varit inne i dimman innan du går in i dimman ;)

Kram syster Åsa