fredag 23 januari 2009

Wow

Ha ha,, smärtan försvann,,,, eller så är det bara roligare att ha ont! Jag hittade i mitt enorma medicinskåp morfintabletter, som jag fått efter någon tidigare operation. Hela dagen har jag tänkt ta en, men skjutit upp beslutet.
Till slut blev det bara för mycket så jag svalde en! Jag tänkte att det får bära eller brista, jag sket faktiskt i vilket. Jag höll helt enkelt på att bli vansinnig på att inte kunna sitta, ligga, gå eller stå!
Det tog en stund, men sen märkte jag att den började verka! Säger bara,,, wow! Nu kan jag tala om var jag har ont, och det är där jag blev opererad igår! Men det är väl ganska normalt, eller hur!
Om jag nu hade tagit den här pillan tidigare idag, så hade jag kunnat städa och tvätta, och kanske till och med kunnat gå ut lite! Nu har istället hela dagen försvunnit i smärtans tecken!

Då blev det en kväll i soffan trots allt! Nu kan jag ju sitta här! Min man dricker vin, själv håller jag mig till morfin!

Inga kommentarer: