lördag 10 januari 2009

Klubbad säl.

Dagen igår var jobbig! Sov ju dåligt natten innan, även utan "sovtablett". Och hade ont i benen och armarna och så var jag så trött efter att ha varit vaken från kl fyra,, när kl var halvåtta och barnen gått till skolan drogade jag mig med piller.
En liten stund senare låg jag som en klubbad säl och, faktiskt, sov!
Det fanns en del åtaganden som jag lovat genomföra vilket gjorde att jag sov i omgångar. Detta pågick ungefär hela dagen. Sov, upp efter en timme, ut en liten stund. Tio minuter senare la jag mig i sängen och tog återigen rollen som klubbad säl.
Även en tredje gång hände detta. Sen var jag faktiskt vaken några timmar på eftermiddagen, tror jag. Men det visade sig att jag låg och sov i soffan när maken kom hem!

Kvällen tillbringades med att titta på Lets Dance och efter det intog jag en något lindrigare dos med tabletter. Det fanns ju de som skällde på mig för att jag överdoserat på morgonen!! :o

Nu är kl elva och jag är uppe och har ätit frukost. Jag känner mig faktiskt fit for fight, just nu!
Ska nu ta det långa klivet in i duschen och förvandla mig själv till en varelse jag kan stå ut med! Sen ska jag träffa sonen för att inhandla födelsedagspresent till honom!
Idag klubbar vi alltså inga sälar här inte!

Inga kommentarer: