fredag 9 januari 2009

Gnäll


Tidig morgon, igen. Väldigt tidig!!

Vaknade fyra, med huvudvärk och för övrigt värk i hela den övriga kroppen! Gnäll, gnäll, det är så jävla jobbigt!

Som jag sa i ett tidigare inlägg så skulle jag rapportera hur det gick att sova utan "sovtablett". Och resultatet blev att jag sov två timmar längre ungefär! Och vaknade utan att smaka "kossa" i munnen, vilket ju känns himla positivt. Är hur pigg som helst, men va fan, vid den här tiden vill man ju sova, eller hur!? Det skulle finnas en "sovpilla" som man kunde ställa in på en viss tid, typ: "sov gott till kl sju, vakna då och var pigg", svälja den och må bra, "fniss"!
Mina små djuvliga pudlar, följer mig vart jag än går. Går jag upp ur sängen så gör de det samma. Så nu ligger dom små liven här bredvid mig i soffan och bara myser!
Idag är det fredag, inget särskilt står på schemat, vilket i och för sig känns ganska skönt, men oxå lite tomt, efter två super aktiva dagar! Men idag blir det vilodag, tror jag!

3 kommentarer:

Lillan sa...

God morgon snäckan fullt igång ja vad fanken är en sovpilla till för om man ska behöva ränna uppe som du hihihihihih jag är faktiskt också uppe tidigt som tusan nu på morgnarna , och det beror på dom små lurviga valparna som står och gnäller och vill ut hmmmmm tröttsamt ibland, men dom jäklarna charmar ju en så lätt när man kommer halvvaken och dom är överlyckliga.
Jasså kan du hålla dig till en vilodag idag hihihiih försök det behöver du,men om du är rastlös är du alltid välkommen.puss kram din vän lillan

Lillan sa...

Heej Milla ser du så pigg och vaken jag är idag, bombaderar dig.
skämt och sido nu.
Jag går på vårdcentralen och där har läkaren en himmla trevlig tavla där det står.......
Såja fröken Greta då skriver Läkaren ut en sovpilla till dig så du kan somna,och sedan en pilla för att kunna vakna hahahahahaha.
Jag tycker den är rätt kul faktiskt.kramiz Valp jönsson (L)

Skogseva sa...

Kanske inte så dumt att ta det lite lugnt emellanåt! kryp upp i soffhörnan och klappa små ulltussarna.

Kram
/Eva (Sofias o s v..)