måndag 5 januari 2009

In i helvetet och ut igen?

Måndag idag, och vanlig vardag. Jag skulle kunna spy på helgdagar just nu. All min tid är ju ändå "ledig" och just nu förknippas mitt illamående med just helgdagar.
Jag har försökt knocka mig själv med ett antal piller för att få lugn i kroppen, för att sluta må illa och för att kunna ligga stilla och sova. Och just nu, ett litet ögonblick, så verkar det som om jag lyckats. Kan ta mig runt i huset, lägga in lite tvätt i torktumlaren och titta ut genom fönstret på det vackra vädret! Får väl gå på avvänjning sen för mitt tablettmissbruk:-o
Skulle till och med kunna tänka mig att gå ut en runda och andas frisk luft. Men kanske stannar det vid en tanke, vi får väl se!
De sista dagarna har varit ett rent helvete, men just nu kanske jag kan ana att jag kanske är på väg ut igen!

2 kommentarer:

Skogseva sa...

Hej Kamilla
Sofia berättade om ditt bloggande för ett tag sedan och sedan dess har jag följt dina behandlingar och läst om hur dur mår. Jag önskar av hela mitt hjärta att du ska hitta styrka att stå ut med behandlingarna och att du kommer ut hur det hela som en ny, frisk och stark kvinna!

Jag förstår att du efterlyser kommentarer i din blogg, det är ju den enda bekräftelsen man får på att någon läser det man skriver. När du orkar och har lust är du välkommen att hälsa på i min blogg.
http://skogseva.blogg.se/

Varma hälsningar från Sofias mamma (Bobos svärmor)

Kamilla sa...

Eva, tack för dina tankar o varma ord! Precis som du skriver är det ju just kommentarerna man efterlyser, det är liksom bekräftelsen på att man "syns"!
Jag ska gärna titta in på din blogg, snart!
tack och kram, Kamilla