torsdag 8 januari 2009

Hårig dagsrapport!

Idag har jag inte heller sovit på dagen. Även om jag kanske borde göra det!? Men har inte haft tid. Först var jag på en träff med Leva Livet, det var mycket givande och jag kände med en gång att jag kommer att trivas i det gänget!

Efter det körde jag direkt till en av mina bästa vänner, "valp-jönsson". "Fniss" hon har fött upp min lilla vackra hund Kazey. Vi hade en mycket trevlig fikastund och nu ser vi fram emot nästa gång vi träffas och vad vi då ska hitta på:-) Dessutom har jag kramat fyra små underbara valpisar, gud vad jag längtar efter små bebisar igen. Höra små valptassar trippa på golvet,,,,små valpar som kissar på golvet,,,,,o bajsar på mattan,,, ha ha, jo, det är sant, jag längtar!

Efter besöket hos Lillan körde jag hem och tog emot min mamma som kom. Vi körde och handlade i Limhamn, på Willys. Och för alla er som inte vet det, så finns det i samband med Willys en liten butik med kläder som heter Guys & Dolls. Oftast har dom jättesnygga kläder, och nu är det rea. Med andra ord livsfarligt att gå in där nu. Farligt för min mamma. Jag har åter shoppat kläder! Tack mamma, jag är jätte glad och nöjd.
När vi kom hem åt vi middag.
Föressten, så tyckte mamma jag var jättesnygg i håret! Vilket gjorde att jag var tvungen att visa henne hur jag egentligen vill se ut,, vad tycker ni?

2 kommentarer:

Lillan sa...

hejsan hjärtat, det är valp jönsson här =), Ser verkligen fram emot måndag. Måste bara säga en sak att ditt långa hår är himla sexy ( tycker göran med ;) eller hur göran :D. Ha det bra ses på måndag <3

Hedgren sa...

Hej!
Här har du en annan från LL! Kommer inte på tisdag men vi ses kanske en annan gång! Ska strax svara på ditt mail!

Kram!