lördag 24 januari 2009

Upp som en sol, ner som en pannkaka!

Upp som en sol och ner som en pannkaka! Det var min gårdag. Nu är det lördag och för mig morgon eftersom jag nyss rest mig ur sängen!
Jag kan bara säga en sak, fy fan! Den där lilla morfintabletten igår tog ju bort all smärta. Men sen fick jag istället riktig migrän, som visserligen legat latent ända sen i torsdags.
Riktig spymigrän, o då behöver jag väl inte närmare beskriva vad som hänt!?
Gick till sängs igår utan att ta fler tabletter, kände mig ju totalt förgiftad! Hittade något liggläge som gjorde att det släppte lite i huvudet. Men när jag sen skulle byta det läget mot ett annat fick jag istället springa upp till toan, där magen tömdes, på fel håll så att säga! Efter detta gick jag åter till sängs och trodde fortfarande att jag skulle kunna sova bort skiten, men ack, där bedrog jag mig!
När jag vaknade kändes det bra, men så fort jag rörde på huvudet kom det tillbaka. Tog då en riktig migräntablett och sov en stund. Nu har jag inte ont i huvudet, men jävligt ont i armen!
Så riktigt bra får det väl inte vara!

2 kommentarer:

Skogseva sa...

jag hoppas att ditt elände snart är över.

Kram
Eva

Anonym sa...

Detta var inget roligt att läsa. Hoppas att du snart mår bättre.

Kram Katharina Poon